SKIDLÄGER 2021

SKIDLÄGER 14-18 februari 2021

INSTÄLLT. På grund av rådande omständigheter har vi beslutat att ställa in lägret. Det är mycket tråkigt men vi tar nya tag till nästa år! Du som var anmäld i år har företräde till nästa år. Så boka redan in 13-17 februari 2022!

Ryktet stämmer! Det blir SKIDLÄGER 2021! Och det bästa; det är för alla åldrar! Barn, ungdomar, vuxna, familjer, alla är välkomna! Från åk 4 får man följa med utan förälder. Är man yngre behöver förälder/föräldrar följa med.

Vi tror att det finns en rikedom att umgås och lära känna varandra över generationer. Vi lär oss av varandra, genom varandra och vi lär känna Gud tillsammans. Efter detta läger tror vi att vi kommer tillbaka med en större gemenskap och är med sammansvetsade. Inte barn för sig, ungdomar för sig, vuxna för sig, utan TILLSAMMANS.

Anmälan:
2-15 november är anmälan öppen för för församlingen och barn & ungdomar i våra verksamheter. Ni anmäler er via en länk ni får.
16 november öppnar anmälan för alla här på hemsidan.
Vi meddelar ca en gång per vecka om man har fått plats eller står på kölista.

Pris:
0-7 år: 1900 kr
8-15 år: 2750 kr
16-25 år: 2950 kr
Från 26 år och upp: 3200 kr
I priset ingår boende, mat, resa och liftkort. Skidutrustning tillkommer. Vill man inte åka skidor minskar priset.
Vi har en syskon-/familjerabatt på 500kr per familj.

Betalning:
När du fått bekräftelse på din anmälan betalar du en handpenning på 500 kr/deltagare inom en vecka.  Resten av anmälningsavgiften betalar du in senast 10 januari. Eventuell syskon-/familjerabatt dras av på slutsumman. Vid avanmälan betalas summan tillbaka vid uppvisande av läkarintyg.
Betalning sker via Swish eller Bankgiro. OBS! Märk inbetalningen med "Skidläger förnamn efternamn".  Om lägret inte kan genomföras pga Corona kommer pengarna betalas tillbaka.

Resa:
Vi åker buss tillsammans och det kommer även att finnas med en följebil. Lägret börjar redan på bussen där vi tillsammans tar oss upp till Torgårsgården under söndagen. Bussresan blir inte bara en transportsträcka utan där börjar gemenskapen!

Boende:
Vi kommer att bo på Torgåsgården som ligger 5 minuters körväg från Kläppen. Där sover vi i olika rum med 2, 4, 5 eller 6 sängar i varje rum. Lakan och handdukar ingår.
Vill du veta mer om Torgåsgården kan du besöka deras hemsida: www.torgasgarden.se.

Kläppen:
Det blir 3 härliga dagar med skidåkning i Kläppen. Det kommer att finnas flera vuxna i backarna och för er som inte har åkt skidor innan kommer vi att hjälpas åt att lära ut.

Skiduthyrning:
Har du inte skidutrustning kan det hyras på plats på Skidhuset som ligger granne med lägergården. Vill du se prislista kan du kolla här: Prislista Skidhuset. Vi kommer att ta upp en "beställning" innan lägret så allt är klart när vi kommer dit. Det finns även möjlighet att åka längdskidor. Du som inte vill åka skidor är välkommen med på lägret ändå.

Program:
Dagarna kommer vara fyllda med härliga backar och snö men också nya vänner i alla åldrar. Vi delar gemenskap i backarna, vid måltider, lekar, spex och när vi gör annat roligt! Allt program under lägret som vi kommer att ha är obligatoriskt. Vi ser mycket fram emot att även dela gemenskapen i andakter och samlingar där vi får lära oss mer om Jesus.

Frågor?
Kontakta Emma Anhage, emma@betelkyrkan.nu

SPONSORER

Stort tack till våra sponsorer! Det gör att vi kan erbjuda är väldigt bra pris.

Vill du/ditt företag vara med och sponsra lägret ekonomiskt? Läs mer på bilden nedan. Vi kommer som ett tack bland annat att lägga ut alla sponsorer här.